Tidsfördrift

Nu har man då tydligen skaffat blogg. Något som man kan fördriva tid med helt enkelt. Hur själva bloggandet blir återstår helt att se. Är då verkligen inte bra på de här. Men man tränar ju för att bli bättre sägs det ju.

Dagen har tillbringats på skolan. Inget speciellt, bara vanliga lektioner. Har SO prov på fredag så man försökte hänga med lite på lektionen idag i alla fall. Gillar verkligen inte de där om riksdagen och de, usch och fy. Jag och Agnes lyckades i alla fall fixa två praoplater tills vecka 19. Ringde som galningar till alla tänkbara kläd och skoaffärer i Östersund men fick tillslut tag i praoplatser. En plats på Bikbok och en plats på Din sko. Riktigt kul faktiskt.

Efter skolan var det konfa. Lika långtråkigt som vanligt. Massa prat om bibeln och Jesus ..  Vad annat hade jag förväntat mej ?

Pluggade lite SO efter konfan. Men de dröjde inte länge innan man hamnade framför datorn istället. Känns som man sitter här alldeles för mycket.

I morgon blir det skola och sedan barnvakt till Alice och Annie, vilket blir mysigt. Tror vi skulle till slalombacken och åka lite slalom. :)




Varför är aldrig saker som man tror ? Osäkerheten blir bara större och större för varje besvikelse. När jag kollar tillbaka på de minnen vi har så blir jag ännu mer osäker.. Gjorde jag verkligen rätt ..?



Kommentarer
Postat av: Zilla

Ni fick asbra praoplatser juh

Hatar verkliigen politiik <3

2009-01-29 @ 12:41:44
URL: http://tjockadamen.blogg.se/
Postat av: Linda Nilsson

bikbok bästa affären ju :D

2009-02-01 @ 21:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0